tisdag 2 juni 2009

Idag kom Vilses backpacker-sele på posten!














Jag vet att det är lite löjligt, men Vilse måste ju bara ha en egen ryggsäck när vi är ute och tågluffar... Inte så att han ska släpa omkring på den här hela resan, men han kan gott bära sina bajspåsar och godis själv emellanåt. :) Den här beställde jag från Härliga Hunds webbshop och det är ryggsäck, sele och koppel i ett. Den passade som handen i handsken på lille Vilse och bäst av allt, den var otroligt mjuk och skön, både selen och kopplet! Nu ska jag bara hitta en ryggsäck till mig själv, som matchar Vilses.

1 kommentar:

  1. Naw. Den var ju superfin! Förresten så har Nina (Hera's nya kompis) gått o blivit en riktig bitch! Aja, dom trivs i alla fall ihop! :)

    Saknar dig!
    Kram Elise (prao-eleven som tog hand om den ensamma ninisen, fast du minns nog mig)

    SvaraRadera