måndag 10 augusti 2009

Tåget från Köpenhamn till Amsterdam

Jag tror aldrig jag har åkt tåg så lång sträcka förut och inte Vilse heller. 15,5 h satt vi på tåget, med bara ett par kisspauser som avbrott, men det gick jättebra!

Trångt var det och den enda som hela tiden hittade sköna liggställningar var förstås Vilse. Först hade jag honom på golvet brevid mig, men han hade snart manipulerat alla resenärer i kupén och fick ligga var han ville.














I över två timmar fick en holändsk tjej sitta kvar där hon satt, på grund av at en hund hade ocuperat hennes knä.









Vilse hittade sedan en perfekt liten hundkoja under en koreansk tjejs armstöd.

2 kommentarer:

  1. Vilse ser åtminstone ut att ha det skönt. Fina bilder!
    Vad har hänt med din besöksräknare. Kolla inställningen. Här står den på noll.

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen aning... Jag har inte heller orkat/hunnit fixa det. :/ Men sen kanske.

    SvaraRadera